Skoltrött

Nu äntligen är man hemma från skolan! Sista lektionen skulle jag och några vänner till Resuch och skiva provet som vi hade till på Fredag förra veckan. Men som tur i oturen så hade lärarna på resuch slarvat bort nycklen till skåpet där proven låg så vi slapp idag också! Gutt eller hur? Eftersom att vi fick sluta mycket tidigare stack jag och Patricia till Maxi. Det roliga är att brandlamet gick. Jag skrattade för det var så kul att se alla gamla pensionärer med sina rullatorer att gå skit fort och vara helt upprörda. NAAAW. Spelade in lite, men det var lite för tidigt så man han inte se något men ändå ;)


Idag började jag ju också med min nya diet. Kommer det gå bra? Till frukost drack jag min smoothie och till lunch i skolan åt jag en banan, morötter, knäckebröd, en blandning av majs, ärter oc paprika. Konstigt nog tyckte jag att det var gott. Ska de gillas eller inte. Jag hatar ju grönsaker och allt de där. Det betyder att jag hatar allt nyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0