Ska man få?



Får man sova över hos sin bästa killkompis, eller vilken kille som helst om man redan har en kille som man är tillsammans med? Eller ?

- Jag tycker att man absolut ska få sova över hos en killkompis, om man kände den personen innan och vet att det aldrig kan bli något mellan dom. Inte för att jag brukar sova över hos killar när jag redan är tillsammans med någon, för jag tycker att det är att visa dålig respekt för den killen man redan har. Själv tycker jag att om man gör det och har berättat det för sin kille innan och han accepterar det så betyder det bara att man har ett troget förhållande. Där man verkligen kan lita på varann. Det är ju något som är väldigt viktigt i ett förhållande, förtroende. Och en sak, man ska ju inte bara sova över hos en person för man vill när man är tillsammans med någon. För man vet aldrig vad som kan hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0