Shopping runda!

Åhh, vilken underbar dag det har varit idag! Var en mysig lunch med David på Frasses såklart (Y). Ja ska berätta en hemlis... Igår var jag så desperat av mat att jag till och med gick in på Frasses hemsida. Haha. Det var inte helt onödigt ändå, jag fick ju faktiskt reda på att Frasses kommer ifrån Norrland. ;) Efter det iallafall så mötte jag upp Patricia och fixade lite saker, vi gick lite på stan och hittade faktiskt en jätte fin tröjja, hittade lite klänningar jag la undan tills imorgon, fårse om jag köper dom. Skit snygga i spets. Muumms, jag har börjat gilla spets kläder. Det är snygg och ser sexigt ut! Jag & Patricia var även med om något roligt idag. Som mina vanliga dagar får jag alltid något slags av damp.. Jag bestämde att vi skulle gå in till en hatt-affär. Jag blev helt förälskad. Jag ska absolut starta den nya trenden att använda hatt. Det är jätte sött, och det har verkligen sin lilla charm också!

Självklart tog vi kort, NJUT!




Efter en halv lång runda så stack jag och mötte upp Julia, som sagt jag skulle ju sätta dit en ny pärla på min tand. Som vanligt är mitt leende oemotståndligt ;) Sen satt vi och spelade superMarioBroose, stavar man så? Kul som alltid. Nu sitter jag hemma och ska dra till Markus, han ska, förstår ni, SKA hjälpa mig med läxorna. Eftersom sist jag hjälpte honom så lyckades han få vg. Vilket betyder att jag är en väldigt bra lärare. Så bara att ringa mig om ni behöver hjälp, +PLUS att det handlade om verktyg och maskin saker ( inom båt yrket ) så är väldigt nöjd med mig själv. Men vi hörs ikväll eller imorgon. Ciaoo <3 alla söta läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0