Hur lång...



Hur lång ska en kille man är tillsammans med vara,  170, 180, 190cm?

-
Jag tycker personligen att man INTE kan vara tillsammans med en kille som är kortare än sig själv. Det skulle jus konstigt ut, speciellt för mig som redan är lång+ att jag älskar klackarskor. Så det går inte ihop. Plus att jag tycker att det är väldigt stiligt med långa killar, de ser inte så ihoptryckta ut. ( Ta inte illa upp, alla gör inte det! ) Serriöst, hur skulle det se ut om en tjej är längre än killen? Om jag hade varit det hade jag bara tyckt att det skulle kännas som att det var jag som va mannen Haha! Och hur sött är det inte när tjejen måste tå på tå för att kunna kyssa killen. NAAAAAAW. Men man ska samtidigt inte vara för lång, för då kan man känna sig som en liten myra som måste klättra upp hela vägen till toppen av eifeltornet för att kunna nå sin kära. Så runt 178-187cm för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0