Har du varit med om?



Någon gång när du ska "strula" hångla, kyssas eller hur nu du säger, men någon kille. Och killen är hel vild och näsan tappar kontrollen och "slickar" dig hela ansiktet?

- Ja, jag har tyvärr varit med om det, och det är något bland det äckligaste jag varit med om. Jag kände han, P*****'s äckliga saliv lukt runt min mun i flera timmar. Jag höll på att spy. Även om jag försökte få bort lukten, genom att tvätta mig i ansiktet cirka 10 gånger försvann den inte. Jag tror han slickade mig i näsan också, eftersom att jag aldrig blev av med lukten * skämt & sido * Nej, men serriöst tjejer, skaffa er en rikigt bra kyssare, för om jag skulle ha en pojkvän som inte kan kyssas kan jag säga på en gång att jag hade gjort slut/ tagt livet av mig. Haha* ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0