Godmorgon!

Ja ni, även idag blir det en plugg dag för mig. Skönt att jag fick till mitt svenska arbete riktigt bra, även engelskan. Idag ska jag plugga till mitt Media prov som jag har tills imorgon. Igår så stack jag hem till kusinen Julia, och bara tog det lugnt! Vi kollade på tv och sprang till Mc i ös-regnet! Efter mycket godsaker så blev man trött, och jag somnade.




Här är lite godbitar som jag har inversterat på sista tiden!


599:- eurosko nu 399?

Bustier från H&M 170:-

Tröja från H&M 149:-

Kavaj Gina Tricot 499:-

Klänning Bik Bok 199:-  Jeans jacka Lindex 399:-

Skor H&M 99:-

Stor tröja från Gina Tricot 199:-

Skjorta från Gina Tricot 249:-

Nu orkar jag inte lägga upp mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0