Goddag

Är ledsen att jag inte skrev något igår. Tyvärr så var min dag super men slutade usel! Jag var på stan med Sanna, vilket var jätte mysigt. Fick lite feedback med mitt köp. Det blev den vita! Snyggt urringad i ryggen. Nu är det extra pris på den, men bara för ett litet tag. 249:- på Naiya som ligge på Baronen i Kalmar, det finns även i Malmö eller Göteborg, om jag minns rätt.



Fortsatte dagen med att sticka hem packa en väsk, gå till gymmet och körde ett hårdträning med Patricia, när vi kom hem till mig lagade vi mat ( Spaghetti  köttfärsås ) det är våran lilla specialité ;) till det kollade vi på ett kapitell sex & the city självklart! Efter maten bestämde vi oss för att ta en liten tupplur innan allt pluggande. Tyvärr... TYVÄRR.. VAKNADE VI INTE AV VÄCKARKLOCKAN OCH SOV TILL HALV 5 PÅ MORGONEN!!!!! Det är inte Ok. Så idag blev det inget prov för mig, jag som verkligen ville göra det. Min hög av läxor bara växer och växer. Så idag bli tyvärr min fredag inte så rolig, förrutom att jag får umgås med min underbara mamma. Jag har besämt mig för att plugga hela dagen! Vilket kommer vara jätte skönt för de betyder att nästa vecka kommer vara läxfri. Det kanske låter bättre att plugga på vardagar och ha kul, festa, på helgen, men på vardagar efter skolan blir jag alltid så trött. Så jag brukar aldrig få några läxor gjorda.

Dagen för övrigt har varit bra, fick reda på att mitt svenska prov gick bra. Men dock blir man lite tjurig eftersom att jag var 10p från MVG! Men det är nog ingen fara, eftersom min snälla lärare Irene tror jag kommer lyckas med det.

Nu ska jag till stan med Mamma & Farmor och köpa kläder på MQ mohooo. Gutt! Fårse om jag hittar något fint, ibland är kläderna tåkiga där. Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0