Är man sjuk så är man sjuksjuk?


Jag har märkt att jag inte kan kolla vindögt! Man ser bara lite att jag försöker "med ena ögat". Är jag inte sjuk som ens tar upp det? Joo, haha.

Jag har kommit på att jag har påverkats väldigt mycket av att se på sex & the city  eftersom jag har börjat kommentera händelser. Som ni ser, min rubrik!
Där menar jag, om man är sjuk ( mår dåligt ex ) så är man sjuksjuk knäpp. Är man det?
Vad jag än gör i min vardag nu stannar jag upp och tänker på saker precis som Carrie gör i Sex & the City. Sitter jag och nöter den serien för mycket eller har jag bara hittat ett bra sätt att få dagarna att gå och tankarna att gå till dess sjuka vägar.

Ja ni, livet rullar på om vanligt. Fast idag är jag tyvärr sjuk.. Kändes faktikt skönt att vara hemma, min hjärna har spränkts de senaste veckorna att jag trott de skulle varit min sista dag vid livet. Jag vet, lågt att jag skriver nu när jag är hemma och har tid till att skriva. Dåligt av en bloggare eller hur. Jag har sagt det tidigare och säger det igen. Jag ska skärpa mig, för allt jag vill med mitt liv är att bli stor inom media. Jag går mediaprogrammet på Lar Kagg skoln i Kalmar för att en dag få nå mina drömmar... Om att bli en programledare. Hur kul skulle det inte vara att vara en av tjejena som är med i förkväll ex. Att bara tänka tanken på att jag kan bli det en vacker dag får mig att rysa. Jag ska skärpa mig. Härrom dagen så fick några i skolan en lapp i sitt skåp. Och gisa vad det stod på min. Du kommer nå dina drömmar. Hur bra känns det inte att få en sådan lapp, UNDERBART! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0