Äntligen hemma

Nu har man kommit hem. Ingen lång skoldag precis men ändå skönt. Jag var jätte trött idag för jag kunde inte sova så bra inatt. Jag vaknade, hade världens huvudvärk o.s.v Nu har jag iallafall bytt om till chillkläder och satt upp håret i en jätte fin bulle haha. Väntar på Sanna, för vi ska till stan & jag ska köpa den jätte fina spetsklänningen jag skrev om igår. SKIT FIN! Frågan är om man ska köpa den i svart eller vitt, svart har jag så mycket av, men jag bara avgudar färgen, vit är skit snygg till sommaren + ett par bruna ben då såklart. Jag har tur att jag blir ganska lätt brun! :) Men som sagt, svart eller vit... Det är frågan. Det får bli som en liten överraskning till er. För övrigt så ska jag plugga til Mediakunskapsprovet som är på 20 SIDOR!,  idag, vilket jag är sämst på. Men när jag väl pluggar så sitter det som en smäck, får man hoppas på i detta fallet. Vid 7 tiden ska jag träna med Patricia, sen ska vi hem till mig och laga spagetti och köttfärsås. MUMS, eller vad säger folket! Sen blir det till att plugga ännu och ännu mer. Slutar självklart dagen med att nöta några kapitell Sex & the City. Min favorit, helt klart!



Kommentarer
Postat av: maja lundin

tja nellaaa vgd ??????

snygg blog äähhh !!!!!!!!



ganska konstig bild hehe !!!!

:) max mamma tycker att du hade en snygg jacka och klänning hehe !!!

mamma vill också ha en blog men vet inte hur man gör !!!!!

kan du hjälpa henne någon gång .......

jag gillade dina snygga skor med nitar på hihi !!!!!

ses snart när mamma och pappa åker iväg till miami !!!!!!! Vill du kolla på min dansuppvisning på lördagen om du är hemma ???

:):):):):) Sofhie och Justin Farmor och farfar ska också kolla men inte mamma och pappa :(

säg gärna det till mig ses

hejdå // Maja



2010-03-29 @ 19:52:16
Postat av: maja lundin

älskar dig nellaaa

2010-03-29 @ 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0