Tillbaka till helvetet.

Ja som ni flesta ungdommar idag har vi upplevt alla samma sak. Skolan började idag. Sitter just nu inne i datasalen och jag klarar knappt tt hålla upp mina öpon. De är som drepperier som snöret har gått av på så man inte kan hålla dom uppe. Igår vid klockan 2, jag säger det ingen igår klockan 2 på natten gick vi och lade oss .. Inte nog med det vi kunde inte sova. Vi låg i sängen skrattade och flummade gärnet för vi kunde verkligen inte sova. Pernilla blev dock helt hysterisk över att "2012" kommer jorden gå under. Självklart började jag & Patricia driva om det, jaa vi kommer dö och blablablaa.. Hon låg där och fick panik och sa att hon skulle skjuta sig sig och vi bara ligger och skrattar. Eftersom att jag var så yber pigg så gjorde jag 20 upphopp och jag skämtar inte när jag säger att mina ben vek sig efter 5. Haha, snacka om att jag måste börja träna. Vid klockan 4 somnade vi.  Så som jag sa, jag är trött. Men jag klarar mig ändå, jag menar det blir ju alltid värre än vad det egentligen är när man vet att det är första dagen i skolan ;) Eller hur?

Men nu börjar jag snart min SH-lektion så vi hörs när jag kommit hem från skolan. Jag önskar er en fortsatt bra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0