Skit mycket att göra idag!!

Hur ska jag klara av att hinna allting. Jag menar allt tar ju sin lilla tid. Ska iallafall gå upp och börja från nummer ett och gå vidare... :/ Men först och främst ska vi upp och äta frukost. Egentligen hade jag bara velat ligga kvar i sängen och kolla på AVATAR en gång till. Jag kan bara inte sluta tänka på den. Jag menar filmen var 2 timmar och 46 minuter, klart man inte tröttnar på den då. För först och främst var en ju spännande, och eftersom att den var så lång har man ju nästan glömt bort lite av början det gör att man skulle kunna se den igen. Om man skulle se en kort film ( normal lång ) så skulle man ju aldrig palla se den en gång till precis efter som den verkligen inte hade något speciellt i sig. Det hade verkligen AVATAR :) SE DEN NI SOM INTE REDAN HAR GJORT DET!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0