SITTER I SKOLAN

Just nu sitter jag i skolan med ett grupparbete. men så blir det inte för mig. Eftersom att jag var sjuk igår så blev jag inte med i någon grupp. ( Micke vår lärare berättade då att vi inte behövde komma till lektionen idag om vi istället ville jobba hemma ) Men det visste ju inte jag så pigg & glad kommer jag till skolan idag, SÅ ÄR INGEN HÄR!? Visst blir man trött, jag hade kunat få sovmorgon i flera timmer haha. Ni förstår denna dagen berstår mest av raster, vilket faktiskt suger om jag ska vara ärlig. Men istället för att sitta & dryga framför datan sa jag att jag kunde jobba självständigt. Vilket kanske ger mig ett bättre betyg med tanke på att jag redan fått så bra betyg på allt jag gjort i detta änme. Inte illa för att vara lilla jag va? Så nu/snart ska man sätta igång att skriva om radions historia ( guldåldern ) undra hur detta komemr gå.

Sån tur var hade jag med mig mitt älskade lilla usb minne, utan det så hade jag aldrig klarat av att driva en blogg. Så tack sony ericsson som packade ner den i min telefonlåda. Haha ;) Och ja, jag är ledsen att jag inte skrev så mycket igår men nu är det så att jag faktiskt var sjuk och jag orkade faktiskt inte. Mitt huvud dunkade helatiden och magen verkte. Inte nog med det, när mamma skulle komma klockan 7 och lämna mina mya CV papper så skiter hon i de och bara kör vidare, ( som ni vet bor jag i stan i ett hus & mina föräldrar i smedby. Så de får åka mycket fram och tillbaka. Tycker faktiskt lite synd om dom. Men det bästa är att de kanske flyttar in mitt mig, vilket kommer göra att jag komemr bli mycket gladare. Ja det är sant, jag älskar mina föräldrar och klarar mig helt enkelt inte utan dom, så det glädjer mig bara. :) Efter ett stort krig mellan mig mamma & pappa efter att hon aldrig lämnade papperna blev jag arg och stack till Cafe corner, ovanligt eller vad säger ni? Hihi, vi åt och spelade kort & självklart snackade vi. Om jag ska vara ärlig tror jag att jag behövde komma ut lite, alltid när jag är sjuk och har varit inne hela dagen måste jag ut och få frisk luft, minst en gång. Jag klarar bara inte av att sitta inne en hel dag det går bara inte! Men nu är det som det är, men jag lovar att inte sluta blogga jag menar, I KNOW THAT YOU LOVE ME ♥



Btw, igår när jag pratade i telefon med David ( 1,5 h ) Så skulle jag fixa iordning mig lite gröt, men det gick inte så bra. Jag snittade ett pytte litet hål för att det inte skulle bli för stort, och bara eftersom att det var för litet och jag tryckte så hårt när jag ville få ut gröten gick HELA sönder... -_- Typiskt mig att ha just den oturen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0