Sitter framför datan & segar

Oh, efter allt popcorn & ananasätande så gick vi till ica för att köpa idominsalva till mina läppar. Ända sedan julafton har mina läppar varit spruckna och dana, så nu blev jag tvungen till att. Även skit bra till mina små utsag som jag fick sen jag var utomland, det konstiga är att syrran också har fått de.. Borde nog kolla upp det där. Som ni förstår har jag gått vitmålad runt läpparna idag för att bli av med mina jobbiga bristningar eller vad man nu kan kalla det.


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 01:28:09
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0