PÅ MED MJUKISDRESSEN!

Nu är man änligen hemma, inte för att vi hade trevligt ( har varit det ett tag ). För det hade vi verkligen!! :) Bion var super bra, i såg har du hört ryktet om morgans. Den var faktikt väldigt bra. Jag erkänner jag somnde i 5 minuter under flmen haha xD tänk att jag alltid somnar, det gör mig lite förvirrad faktiskt Tihii. Efter bion blev det som valigt en fika på corner. Det gillas (Y) Jag är tyvärr väldigt trött nu om dagarna, det beror på att jag börjar få ont i min kropp nu igen. Det är verkligen inget som är bra, sist gjorde det att mina muskler försvagades något enormt och det gorde att jag ibland inte kude resa mig upp ur sängen. Blää på det. Men denna gången vet jag iallafall vad det handlar om och hur jag ska göra att förhindra det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0