Nu ska vi laga god maaat

Idag har vi som sagt segat heladagen igen! Men vi har ändå fått mycket gjort och det är skönt, vi har fått all engelska klar och det var nåot av dt jobbigaste. Nu har jag bara det jobbiga kvar, bestämma om jag ska vara kvar i smedby ikväll och träffa kusinen och hans fru. Det skulle vara sååå mysmys, men vet int om jag hinner. Me vi får se, just nu håller iallafall jag & Patricia på att laga lite god mat, vi har inte hunnit trycka i oss något än förrutom frukost. Så vi gör lite kroketter och hamburgare, vi å ju kroketter och kyckling igår så vi ville ha lite föränding. Krocketter är det näst bästa efter ananas. (Y) Haha.


Dagens outfit, "mys/chillkläder" en dag som denna vill man ju egentligen bara ligga kvar i sängen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0