Nu blir det film mys med daddii Patricia :)

Har precis varit på ica och handlat lite gottgott.  Filmen köpte jag ju härrom dagen ( The legend of Zorro ) SKIT BRA :) minns när jag såg den i 6an på bio. Tihii, var skit arg för att jag inte fick sitta brevid min pojkvän på bion. Men erkänn dålig stil!! Idag får jag ju se den med pappa & patricia och det låter mycket bättre tycker jag. Sitter här nu med uppdukat bord och snart ska vi sätt på filmen. Innan vi åkte till ica så kollade vi på gamla filmer med mig. Shit jag är knäpp men skit söt, men min syrra slår alla så himla go hon är. Aja, ska lägga upp en video sen. * HÖÖM, MED NÖJE *  ;)




ÄR JAG KNÄPP SOM KÄKAR GLASS PÅ VINTERN?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0