Nu är det dags att gå upp.

Vi har sovit länge idag, fast vi var ju uppe sent också. Tommy följde med oss när vi skulle ut me Towa sen kom han med oss in. Så han stack hem vid 2 tiden. ;/ Puhh. Vi somnade till THE EYE, länge sedan man såg den. Den är ju faktiskt skit bra. Men tyvärr somnade vi så vi såg klart filmen för en stund sen. Jaa ni, idag är det bud på att göra något kul. Jag tror att vi ska åka in mot stan för det hade vi snackat om. Vi ska gå ner och snacka lite med mamma så får vi se.



WHAT!?




TilaTequilas fästmö är död :O För det första visste jag inte att hon hade skaffat sig en partner. Kommer ni ihog alla program med henne om att hon skulle träffa den rätta. Och när hon blir dissad av tjejen som hon väljer i slutet. Jag skrattade verkligen ihjäl, men det var ju ändå synd om henne haha. Det sägs iallafall att henes färstmö Casey Johnson, 30, dog efter många års drogande. Serriöst ha inte Tila lite mer vett i huvudet och väljer en bra tjej när hon väl valt en! Ajjaa. Jag vet inte vem Casey ä,r aldrig hört talas om henne ens. Så varför jag ville ta upp dta i bloggen var för jag tyckte det var litekul att när väl Tla hittade den rätta oh ska gifta sig med henne så dör hon. Shit vilka jobbiga situationer hon lltid hamnar i. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0