Nu är allting klart

Nu snackar vi, så himla skönt. Har hälp Patricia att städa hela lägeheten då menar jag moppa golvet och allt! Vi städade även mitt rum och jag har plockat fram alla kläder jag ska ha på mig imorgon. Istället för att sitta hemme själv och sega följde jag med Patricia hem så jag , P & hennes syrra Pernilla sitter och kollar på baksmällan, fett kul haha. Skrattar helatiden. Lätt att jag ska köpa den filmen. Innan vi satte på den ( fel ordval kanske ) så stack vi till OK macken. Vi köpte lite som vi kunde ha till frukost oh självklart lite gott gott tills ikväll.

Och vet ni vad jag mer fick syn på?? Att American Pie har kommit ut med yttligare en film The Book of Love! Verkar skit bra, jag menar alla American Pies filmer äger. De är så himla roliga och själv är jag ju en samlare på de filmerna. Jag har alla. Men inte visste jag att de hade kommit ut en ny, jag menar de har ju inte gjort någon reklam om den eller så. :O Det gör mig lite förvånad, man jag ärglad som märkte det. Ska nog bjuda hem lite polare till mig och ha American Pie maraton, hur låter det? ;)


Morgondagens outfit:
Legins från VILA
Vitt linne GINA
Nya DIESEL t-shirten JC
Vagabondskor från Eurosko

Lockat hår med hårförlägning och sedan snygga silviga smycken (Y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0