NÅGOT FÖR MIG KANSKE?



Jag som ofta brukar få sådan magknip att jag inte ens klarar av att stå upp! Det är verkligen jobbigt. Det känns som att man är hungrig fast man inte alls är det, "man åt ju nyss". Detta kanske är botemedlet från mina dagar då jag får magknip. Men vad kan det bero på liksom, Hmm, det låter som en gåta! Man kanske borde ge det ett försök. Ska nog gå till apoteket imorgon och se om jag kan få lite mer fakta om den.

Just nu skriver jag ett nytt CV. Minns inte om jag berättade att jag ska ha ett uppehåll från jobbet nu fram till mars. Det kanske bara är bra, ärligt så vet jag inte. Jag behöver vilan speciellt på fredagarna när man har plågats en hel vecka i skolan. Men jag vill ändå ha pengarna. Som ni vet jobba jag myket för att vara en 16 åring, och jag sköter mitt jobb väldigt bra. Jag tycker att när man har fått denna chansen så ska man visa vad man går för. Och det har jag verkligen gjort och mina jobbarkamrater tycker bara gott om mig, och jag om dom. Det är ett härligt team, men nu kanske det blir ändring.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0