MUMMA

Kom nyss hem från ica (södercentrum) blev bara så sugen på lite godis och att läsa en bra tidning. Så, så fick det bli. Köpte den nya Vecko revyn som Kissie ska vara med i. Riktigt ointressant intervju om jag får säga det själv. Jag ska inte säga att jag tycker illa om Kissie, i själva verket är det bara kul att göranarr av henne. Jag menar egentligen är hon ju fantsatiskt dukitg eller hur? Jag menar, att kiunna behålla sina x antal läsare varje dag är inte dåligt. Vad får hon allt i från?, Hur orkar hon skriva?, Alla vet att Kissie bara spelar dum för att vi ska gilla det, för det är ju det vi gör. Men jag kan ekänna att jag tycker atthon överdriver i vissa lägen och att man ljuger det gillar jag inte heller, jag menar " jag photoshopar inte mina bilder" hörre du, de där var dagens skäm liksom. Allt hon skriver är så himla sjukt provicerat. ´Bara en sak till har jag att säga, jag läser bloggen och skrattar ånga gånger åt den bara för att de hon gör är honså bra på. " Spela dum " och det är därför jag älskar hennes blogg.


HOROSKOP VECKOREVYN.SE



VAD SÄGER NI, JAG TYCKER DET LÅTER SOM EN BRA MÅNAD FÖR MIG, MJAOOFFF ;)



Glömde berätta att jag faktiskt instalerade Adobe Photoshop elements 5.0 för någon timma sen. Lite surt att jag är så dålig på engelska, en jag lär mig fort, tur att man jobbar med det här programmet i skolan. (Y)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0