JAPP, JAG HAR HAFT TUPPKAM :)


Visste ni om att jag hae en tuppkam när jag gi i 6:an, Jag Hanna & Leni hade av något slag bliit något av ett gäng som vågde ge ifrån sig. Vi blev riktgt käftiga, och hade börjat att hata männiksor. Såg utso et par slags punkare, fast jag var den ända som inte klädde mig " gun's roses tröjor " och liknande. Utan jag körde på tight jeans, självklart nitskärp, converse skor och till de någon snygg tröja & man får ju inte glömma det bästa, Tuppkamen. Minns min favvo-tröja än idag. Det var en svat t-shirt med två röda rosor på varje sida och i mitten stod det en text i grå färg, haha. Jaa ni, iblad längtar man fatiskt tillbaka. Det var ju 6an allting började för min del. Jag skaffade en pojkvän som gick i 8an, jag blev vuxen " tyckte man", jag blevmodell, jag var med i tv pogrammet Ordjkten, man började hänga något enormt inne i stan och skaffa sig polare os.v Sen i 7an blev det för mycket.. Jag var inte en i mängden längre utan då hade jag kommit upp till den nivån att alla visste vem " Nellie i stan / med tuppkamen " var. Fast den blev jag av med i 7an tuppkamen asså. Tyckte att jag passade något enormt i plattat hår. Allt man köpte skulle vaa märkesklädr, självklar kollade man ner på dom som inte hade det. Som ni kanske fårstår rabblar jag inte upp allt som hänt. då hade jag nog behövt sitta vid datan 24/7 i typ 2 månader och det pallar man ju inte :D haha!

Här är sjukt gamla bilder när jag gick i 6an & 7an. :) Tyvärr ingen med tuppkam ska försöka leta upp någon.







Shit vad man såg ut, har mer bilder men få ta de någon annan gång är alldeles för trött idag :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0