HEMMA & PACKAR

Kom precis hem från Markus, jag skulle bara in och säga hejdå till Vicor handla och sen dra hem. Men istället drog jag upp till Markus en stund. HAN BODDE SKIT FINT! Mjaaoof, min blivande man känner jag på mig ;) Skämt & sido. Vi satt och snackade en stund och sen gick vi till Corner, vi väntade på David, och det komiska var att dom inte trodde att dom kände varann men sen när han väl kom så började de skratta och skaka hand, :O Haha! Vi fikade klart och själklart köpte vi en pommestallrik. Lite tjockigt kanske men men. Sen drog vi upp till Markus igen. Men var tvungen att sticka hem och hämta min väska som jag ska ha med mig till Patricia. Hon kommer med tåget vid klockan 10, så efter det tror jag att vi ska ta en fika och snacka och sen ta bussen hem vid 11.


DE KILLARNA HAR VERKLIGEN SERRIÖSA PROBLEM :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0