Hemma igen

*Glöm inte bort att min data är cepe

Efter en trevlig dag i stan med David, är jag äntligen hemma. Inte för att jag ville komma ifrån honom, utan för att jag frös så mycket i slutet. Först och främst så möttes vi vid centralen, direkt gick vi in på kinaresturagen precis brevid och åt bufé Mummsigt må jag säga! Vi snackade om gamla minnen förtro det eller ej, men jag och David har känt varandra i 3 år nu. Ganska komiskt faktikt. Sen pratade vi liteom våra liv. Myket skratt blev det!Efter en lång stund på resturangen stack vi ut och drog till Åhlens skulle se om det fanns någon sex and the city box. DE ÄR JU SÅ BRA! Den kostade 899:- men då är det ju hela den silvriga boxen med hela säsongen 1 till 6. Så funderade på den. Dock fanns inte den filmen jag kom dit från början som jag ville ha. Den nya American Pie The Book Of Love. Mjaooff. Ska se till att hitta den imorgon efter jobbet. Ja som ni vet jobbar ju jag på fredagar. Aja hur som helst, efter det gick vi en liten promenad och senare vidare till Corner så klart (Y) Blev så himla sugen på en snickers tårta och Iskaffe. Vi satt där ett bra tag och tog sedan farväl. Haha nee inte farväl men vi kände att vi skulle åka hem nu. Så nu sitter jag hemma framför datan och segar igen, gutt om jag ska vara ärlig. Är fett trött oh efter den jobbiga dagen i skolan behövr jag vila. Något possitivt är ju att vi börjar klockan 10 imorgon, det gör faktiskt s livet känns litelättare * skämt o sido * Men innan jag lägger mi har jag mycket att fixa, exempelvis skriv en text om en . Självklart väljer jag kiss eftersom att dom är bäst, det bara är så. Så min kväll framöver ser ut att försöka fixa ihop en liten text som jag ska redovisa om imorgon. HJÄLP :S Ne men det kommer jag klara kanon, vi snackar om Nellie liksom hon klarar sig alltid :)

I LOVE MY NEW PINK DRESS. ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0