Hejsan nu är man i Hultsfred

Igår åkte vi till Hultfred ( Jag Patricia & hennes syster Pernilla ). Måste bara berätta, när vi satt på tåget så var det två killar som skickade bilder på lättklädda tjejer vida bluetooth. OMG ad dom skämde ut sig när vi fick syn på dom. Stackare* Vi kollade även på förtrollad via min data Hihi. Innan vi hoppade på tåget var vi på stan, vi hade lite ärenden att göra.  Jag skulle iallafall köpa en tröja på JC som jag har kolla in skit länge nu. Så igår köpte jag den. Såhär ser den ut. Skit snyggt till sommaren, tänk er den tröjan med ett par tighta snygga halvljusa märkesjeans och sen mina ya diesel skor som liknar converse. Mjaoooff



Den är jätte fin på. En sak som är lite mysko med den är att det står inget pris på den längre.? Den vita lappen som man ser på bilden det står inget pris på den. Och det är jag helsäker på att det gjorde igår. Lite läskigt faktiskt. Den kostade iallafall bara 199:- Om jag ska vara ärlig tycker jag inte att det var någonting eftersom alla kläderkostar minst 200:- nu för tiden. Allt har blivit dyrt s fort, ellerhur?



Måste bara påpeka att min data har blivit helt cepe. Jag som precis fick den!? När man skriver så kommer inte alla bokstävr med jämnt. Det är skit jobbigt, så jag måste trycka skithårt på tangenterna för att alla ska komma med. VARFÖR? Någon som kan hjälpa mig?



Så vad kan man göra en dag som denna i lilla Hultsfred. Ingen aning. Jag är aldrig här jag kommer inte här ifrån så jag vet inte hur man skagöra för att roa sig på ett lätt sätt. Det är alltid enklare om man vet vad man ska göra, men om man bara åker hit utav en spontan grej är det lite svårt. Vi klarade iallafall av gårdagen även om tiden gick sakta. Vi hade iallafall roligt. Vilken tur man har varandra har jag tänkt på. Vad hade man annars gjort. Alla som bor i Hultsfred har några syskon iallafall minst ett bara för att alltid ha någon att vara med för det finns inget annat att göra. *Så tror jag att föräldrarna i Hultsfred tänker*. Jag menar det är ju inte kul att vara helt ensam och spela playstation, eller kolla på film os.v I det läget är det ju bra med ett syskon. (Y) Därför känns de bra att ha 3 syskon. Även om dom är äldra än mig så är det väldigt skönt att veta att dom finns och att man kan umgås ändå.  :):)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0