GODNATT PÅ ER

Nu är jag snart tillräckligt trött för att kunna somna, det blev ju väldigt sent hemma hos Markus, efter att Patty gick hem följde jag med Markus upp och hjälpt honom att göra klart läxan. Jag är väldigt stolt faktiskt, för det handlade ju om ämnen jag aldrig hört talas om tidigare (Y) Men jag fixade det.. Jaa JAG fixade det. ;P På vgen hem ringde jg Patty vågade inte gå hem helt själv i tystnaden, man har ju hört talas om massa våldtäkter os.v runt mitt område i stan. Vilket är lite läskigt. Hade skit tråkigt när jag kom hem så jag gick in på min gamla men ändå rätt nya data och kollade massa gamla videoklipp, som fick mig på glatt humör. Det var länge sedan jag skrattade så högt för mig själv. HAHA! Efter det var jag tvungen att roa mig så tog lite bilder på de jag köpte idag.


*Tröja 49:- på rean GINA
*T-shirt 199:- GINA


9 DAGAR KVAR!!!!!!
Snart ska jag vara modell för Best After, skit roligt. Med tanke på att jag har så långa ögonfransar så frågade de mig om jag ville ställa upp eftersom att det var tydigen lättare att göra på folk med längre ögonfransar. SJÄLVKLART säger man ju då. Blev super glad. Så nu den 3/2 ska jag till deras nya salong som ska öppna i kalmar nu den 1/2. Jag kanske blir den som inviger deras första " fransförlägnings kund " på det nya stället, mohihi. Efter det ska de även göra nagelförlägning med något jag tror hette Akryl, elle gele då. Sen ska de fotografera mig hos fotorafen Jinisofia, www.jinisofia.com , och SEN ska det publiseras. MJAOOFF vad kul, längtar verkligen! De ska även prova att göra koppsmålningar på mig, vilket kommer bli väldigt spännande. Undra hur det fungerar. Detta får mig att känna tillbaka till de gamla spåren... modell..  :) 




Jag valde ögonfransar som höll i 8 veckor (Y)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0