Godmorgon alla läsare*

Uhh, vad jag är seg, tänk er att jag vaknade 10 över 1 idag. Skulle ju vara med Emelie idag, men vet inte hur de blir. Jag ear iNybro var det inte så mycket som hände & inte här i Kalmar heller. Jag vet inte vad jag vill att vi ska göra eller någonting. Så jag sa det till henne. Vi hör av oss tll varann om vi kommer på något om vi inte gör det så är det skit samma. Vi får väl träffas när detär fest eller något, för då vet man illaall vad man ska göra! Så jaghar pratat med David och ska nog träffa honom. :)


VIBRA TONE

Förresten visste ni om att jag har en vibra tone, mamma och jagöpte den för typ 2 år sen på tv-shop. Har dock bara använt den cirka 10 gånger högst. Man glömmer för det första bort att man har den där liggandes i garderoben, och sen så orkar man bara inte ha på sig den, jag har rättare sagt adrig tid. Jag menar det är ju en sladd till et eluttag, och det räcker inte så långt, så om man har det på sig så måste man ju sitta still i typ 40 minuter. Mn anars tycke jag att den är ganska bra, jag har ju inte sett någon förändring på min mage, okej jag är redan smal, men ändå " Man blir smalare & får magmuskler " hmm, det har jag inte märkt? Men det kanske är för dom som anväder den dag in och dag ut flera gånger. Man vet ju aldrig. Men idag när jag låg i sängen och tänkte lite kom jag och tänka på min underbara fettbännings maskin som int fungerar. Så jag rotade upp den ur min garderob och anvnder e faktiskt här och nu. Jag har kommit på det, den är ju perfekt att ha när man sitter framför datan. Det kan man  ju göra flera timmar om dagen ju (Y)

En sak som är lite obekväm är att den nästa sticks på magen efterråt och kan möjligvis klia lite.

När vi köpte den fick vi bland annat ett " skit snyggt " fodral som de säger på tv;n , et måttband, ett antäckningspapper där man kan fylla i hur många gånger man använt den och ävn se hur myket man har förbränt osv.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0