Godmorgon alla bloggläsare

*GLÖM INTE BORT ATT MINA TANGENTER ÄR CEPE*

Nu är man vaken, och sitter här med datan igen. Är det inte lite sorgligt.. Egentligen borde jag ju sova i detta tillståndet. Jag är sjukt trött, mitt huvud värker, och vad annars ska man göra? Vid den här tiden är det förbjudet att sitta vid datan om man gick och la sig vid 4. Jo ni förstår vi satt och nötte den siste skivan av sex and the city, 2 timmar lång! Och innan det kollade vi på 2012 som vad 2,5 h lång.

Nu ska jag för det första se om jag kan låna duschen, sen äta lite frukost och efter det kolla upp när tåget går. För idag bär det av till Kalmar.. Mhhhh..... Vad skönt! Hem kära hem. Jag tror faktiskt jag ska åka till smedby några dagar nu. Har lite saker att fixa där :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0