GODDAG MINA SÖTA LÄSARE

Jaa ni, idag är det en jobbig dag känner jag på mig. Just nu sitter jag på min fotolektion och skriver massa bildanalyser *HJÄLP?!* Detta tar kol på mig. Snart har vi rast och då ska jag kuta mot kiosken och köpa en macka. Igår så mötte jag ju upp Patricia & snackade lite. Sen sov jag hos henne. Det roliga var att David & Markus åkte runt i en bil och precis när vi skulle sova och jag hade tagit min sömntablett så vill dom gå ut och hälsa på oss, så vi fårt gå ut klockan 2 på natten och hälsa och jag höll på att somna rakt på plats. Haha. Direkt efter så gick vi in och lade oss, tyvärr så lade jag också märket till att mina penger på mobilen tog slut, så mamma får gå in och fixa det idag. jag har alltid haft ett öppet abonomang innan och har kunnat slösa hur mycket pengar jag vill. men nu har mamma satt en spärr. Men den ska snart bli ändring på det kan jag lova. :)  

Idag ska jag bara hem efter skolan och sova! Om det nu blir så som jag säger det är frågan. Sanningen är att jag inte klarar av att sitta hemma och dryga. Men det tycker jag att jag har klarar av rätt bra i helgen nu så varför inte en dag till? Somnade trotts allt sent igår kväll. Aja vi får se.. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0