GOD MORGON ELLER VAD MAN SÄGER ?

God morgon, eller kan man säga det när klockan är 4. Ja enligt mig, eftersom på helger brukar jag alltid vakna såhär sent. Som ni vet var jag på fest igår. Vi hade skit kul. Vi kom ju tyvärr dit väldigt sent (23.45) men det gjorde ju ingenting för vi var ju där lääänge. Klockan halv 5 gick Jag & Sanna hem. Hon blev tvungen att sova hos mig för sista nattbussen gick ju för ett bra tag sen då.

Festen var helt sjuk kul. Alla dessa klock rena kommentarerna som man aldrig kommer tappa från minne. En av de bästa var:

Coffe: PRUUUUUUUTHH!
Jag & Sanna: :o ?? " vad var det "
Coffe: Viftar med handen bakom rumpan...
Jag & Sanna samtidigt: FES DU?!? Med minen som betyder vidriiigt ;)

Orkar inte skriva ner några till, kanske lite senare. Förresten videon jag har spelat in man sr inte så mycet men lyssna r ja sjunger, shit va packade vi var & jag kommer inteig texten heller så det låte ju helt sjukt. Ska hoppa in i duschen nu, alltid dagen efter man har varit på en fest och man vaknar känner man sig alltid lika äcklig. :)



Lite biler sen igår!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0