Fick damp, & drog på bio!



Vi fick total damp hemma innan så vi ringde runt till olika ställen för att hitta en aktivitet som man kunde göra ( som biostaden, banan os.v ) Vi visste ju inte om det var öppet med tanke på att det är 13:dagen idag. Alltså 13 dagar efter jul. Sen ringde vi upp lite människor och frågade om dom ville hänga med på Lazergame, men det verkade som att alla hade tagit en slappstund vid den tiden och inte på morgonen som vi hade gjort. Antingen kund de inte eller så visse de inte. Så vi bestämde oss för att dra på bio. Gisa vilken vi såg. AVATAR, skit bra film. Jag rekomenderar verkligen den. Jag är helt såld till killen i huvudrollen. Alltså ni som inte har sett filmen anar int hurbra han ser ut. Och "avatarfolkets-läppar" är prfekta, jag ska nog serriöst fixa sådana. Hahah ;) När vi kom in med bussen för att köpa biljetterna var klockan bara 7 så vi stack till kussen Julia i 1,5h för att dryga ut tiden lite granna. Vi hade trevligt fakiskt, alltid kul att träffa henne :)  Efter att vi hade spelat in mig dansande och mig mimandes till BIG GIRL YOU ARE BEAUTIFUL, så stack vi till hamnen som ligger precis intill och tog lite bilder. En dag från alltså höll på att börja möggla till en super bra dag :D







Kommentar angående mitt ananasmissbrukande- Tänk dock på att anannas innehåller mkt syra, som kan fräta sönder emaljen på tänderna. Och det är icke bra!

Svar: Tack, det är bra att ni skriver sådant. För jag hade ingen aning om det.. TACK :)  p.a.l / nellaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0