ENGELSKALEKTION..


Gammal bild som jag tog på Jenny Nyströmskolan när vi var där och fotograferade.

Fy vad drygt. Just nu sitter vi vid datorerna och ska hitta fakta om olika länder vi har fått. jag fick Irland, och jag ska hitta fakta om kända personer, musik, och filmer som är populära där. Det kanske blir ett jätte roligt, men det jobba är ju att jag suger på engelska så det värsta kommer nog bli när jag ska översätta texten, tur jag har två tjejer som är bra på engelska i min grupp då. :) Som jag skrev innan så har jag ju inga pengar kvar på min telefon. Jag hoppas att mamma har fixat det tills efter skolan!? Vad ska jag annars göra, jag måste ju snacka med någon. Måste kontakta Markus och se vad han gör. Jag är sugen på spagetti och köttfärsås. " haha, ni fattar vad jag menar va" ;) Japp, meningen är att jag vill att vi ska käka idag, han bor ändå ensam och jag vill ha mat ;D Lite sällskap skadar väl inte Markus?! Hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0