INTE EN DAG UTAN SHOPPING!

Jag är ledsen, men idag böjade vi klocka 10 och slutade vid 3, jag har verkligen inte haft t med att blogga, vilket jg tycker är väldigt tråkigt. Direkt efter skolan var jag tvungen att cykla till mitt jobb för jag började jobba vid halv 4. Men innan dess han jag ta en liten rund på stan, ( jag är snabb förstår ni ) så jag hann iallafall inverstera det här.

*Snygga skinn handskar med " fejk ormskinn " på.
*Snygg vår jacka jag kommer använda en hel den " så säger jag alltid".
*Skit fin t-sirt som jag kollat på i färgen vitt skit länge, lade märket till att en tjej i klassen hade den i vitt så då köpte jag grått istället, aldrig kul när man köper likdant. Det före kommer ju en hel del med tanke på att vi är 31 tjejer i min klass där alla är modeintresserade. :P







Jobbig dag me den har änd flytit ba rätt bra. Förstoch fämst hade vi svenska och jag hann bli klar med allt man skulle bli klar med för tidigt! Efter en lång lunch rast hade vi ljud, då spelade vi in en saga som handlade om Bamse och hans födelsedag. SKIT TRÅKIG! Men vi fck gå tidigare från lektionen, en hel timma före alla andra så är väligt stolt faktiskt. Ni som är sugna på att gå media, var med på att man blir som ett litet barn igen. Lyssna på min ljudinspelning vi spelade in idag då, om Bamse. ^^ finns i inlägget över.

Efter den lektionen så tänkte jag sticka från skolan, för sist lektionen var svenska igen, men nu bara halvgrupp och det skulle innebära att vi skulle redovisa om de kändisar vi skulle ha skrivit ihop lit fakta om 2 vckor innan lovet. Har jag gjort det NÄEE, har skrivit någon fkta, NÄEE. Men på den rasten när jag satte mig på bänken för att vila innan jag skulle ut i kylan tänkte jag. Shit vad gutt det skulle vara att bara klicka hem lite fakta fort om gruppen KISS och bara köra på och se hur det går. Så det gjorde jag. Och om jag ska vara ärlig så blev det riktigt bra. Är riktigt stolt över mig själv, för det första att det gick så bra ändå, och sen för att jag verkligen har det gjort nu, istället för att behöva sitta hemma med det, för då skulle det ta mer än en timma det kan jag lova. Dock blev min redovisning mycket länge än de andras, min höll på i 15 min och de andras i bara ca.5 min Men läraren sa att jag hade gjrt ett bra jobb. Det roliga var att efter redovisningen erkännde jag vad jag hade gjort, så de skulle veta. Självklart la jag till det att jg hade redan skrivit om Nichole Kidman men ångrade mig nu på rasten så skrev lite snabb fakta. chdet fungerade (Y) :) Så tipps för er andra som skolkar bara för att ni inte pallar få skit från läraren, fixa ihop något snabbt bara, bättre med för lite än att inte ha gjort något alls!*
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0