ÄR PÅ MALKAS JUST NU!

Just nu sitter vi på Malkas, ett träningsställe. Vi har kollat lite priser, och jag Fabbie funderar på att börja träna här med min kompis, vilket skulle vara jätte roligt. Vi sitter i receptionen och väntar medans de tränar, Haha ;) Nästan bud på att spela in haha. Vi kommer precis från Cafe Corner och det var väldigt mysigt. Vi har även hunnit med att kolla läget lite inne på Gina Tricot. Jag köpte en jätte fin tröjaför 49:- Ska visa sen när jag kommer hem* Och så bytte jag min töja som gick sönder i tvätten för några dagar sedan, jag menar vad är det för skit. Om jag ska vara ärlig håller jag med Dessie, bloggaren om att Gina är en skit affär, men ändå älskar jag den. De håller verkligen modet viket är det bästa jag vet så, tummen upp för Gina (Y) Jag vet inte hur måa gånger jag har tjabbat med de som jobbar där. Menbytt iallafall till en ny fast i vit färg istället.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0