Äntligen hemma säger jag bara!

Den mest jobbigaste dagen jag kunde tänka mig inträffade självklart idag. Imorse lade vi märket till att jordgubbsfilen vi köpte igår gick ut den 1 januari!! Jag menar det var en vecka sen, inte undran på att min mage har knutit sig heladagen, jag hade så ont att jag kunde börja gråta när som helst ( och det gör jag inte åt vad som helst ), jag rös för att ja hade så ont, och jag skulle kunna spy rakt ut för jag hade så ont. Det kändes seriöst som att någon stack den vassaste kniven man kan tänka sig överallt i min mage, helatiden. Så Nee ingen bra skoldag idag.

Det var tre bra och roiga saker som hände idag iallafall:
1. Fick snacka med Sanna, alltid kul :)
2. Bubba ( en homosexuell ) hade på sig benvärmare med päls. 
3. Jag fick G på mitt matteprov. 

Annars var som sagt allt du kan tänka dig kasst. BLÄÄÄ!
  

Vad säger ni, är inte Bubbas nya benvärmare lite små likt Msr. Tumnus "faun" från Narnia. Haha OMG vad jag skrattade när jag fick syn på honom min kommentar var, ; Vad fan har du på dig egetligen? Oh alla börjar skratta. Gud vad söt lilla Bubbiii är som vågar utmana ödet så och gå runt så, jag digga han sten hårt. GO FOR IT BIATCH ;D



MJAAAOOOOFFF I LIET ;)







Kommentarer
Postat av: Robin Hjertqvist( den homosexuella)XD

Stackars nellie darling, du måste vara försiktig med vad du stoppar i munnen...i alla sammanhangXD



Glad man kunde hjälpa till att få nellie att le8) Och I am a sexy foun yeaaaaah^^...löv my benvärmare<3



You know me darling...I am just being me^^..Ödet är i mina händer och dom köpte ett par benvärmare:D..



See you later ;D<33

2010-01-08 @ 17:44:49
URL: http://bubbaliciouslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0