ÅNGRAT MIG!

Jag har ångrat mig, och har istället kollat in ett annat löshår från www.rapunzelofsweden.se fö 1399:- men detta är äkta hår, i min hårfärg och bäst för mig helt enkelt. :) Syrran ringde och tippsade mig om det. Igår kväll ringde vi och pratade lite om det, men hon sa att hon skulle gå in på internet och kolla lite. Så tack för hjälpen (Y)



Jag har lite andra funderingar också, nu när jag och pappa ska åka utomland så ska vi åka till Adam & Eva kliniken, jag ska nämligen östora mina läpper, vad säger ni om det? Nu snackar vi inte PUUUT läppar utan ytterstlite så man bara får lite fylligare läppar. Nr jag har gjort det kommer ni får se ;)


Kompiserbjudande – fylliga läppar eller rynkfri

Kom med en vän (som inte behandlats på kliniken förut) på varsin behandling. fillers – Restylane, Juvéderm el. liknande, eller Botox -,så får ni varsitt presentkort, värde 100kr, samt en lyxig ansiktsmask av märket Sesha Skin Therapy, värde 100kr! Tar du med två vänner får du TVÅ presentkort och TVÅ masker, tre vänner – TRE presentkort och TRE masker, osv!

Jaa ni, vem vill följa med ?! ;)

DE FINASTE LÄPPARNA ENLIGT MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0