23 JANUARI, IGÅR

Hejsan alla glada, idag när jag vaknade, ( dock alldeles för tidigt ) så kom jag på iden att jag ville till modehuset och checka in alla nyheter på mq. Det roliga var att mamma ringde mig precis efter att jag fått den tanken, och berättar att hon och pappa ska åka dit och kolla läget på mq. Så jg hängde givetvi med. De hämtade mig efter en halvtimma så jag satte på mig lite stros kläder och inget smink. När vi kom dit kollde vi på alla snygga kläder, jag hittade detta:
En G-star tröja, skitsnygg på rean 279:-
Oc en jätte fin tunika från Zoul 249:-




Mammas Pappas & min påse haha ;P Tänk att där finns alltid något för hela familjen. A lovely store ♥


Efter en lång stund inne på mq så skulle mamma & pappa åka hem , istället mötte jag upp syrran och vi alla åt en middag tilsammans. Vi shoppade lite, behövde en ny Oliv naturell rengöringsgel för sminkborttagning (Y) Det är det bästa jag har använt. (Y) Efter det körde de hem mig till stan jg fixade mig lit smått, drog till stan för att träff Fanny och kolla lite på alla de nya nyheterna. Efter en kort stund drog vi till va tror ni.... Café Corner såklart. Okej det suger att vara där, men vad finns annars att göra en dag som denna klockanhalv 5 på dagen?  Inget, plu att v var hungriga så självklart köpte vi pommes tallrik och jag drack 3 stycken glas läsk, HAHA!

DET SÖTASTE JAG VARIT MED OM PÅ LÄNGE!!!

Ronja, en gammal kompis kom till Corner, självklart går jag fram och hälsar. Det komiska var att de skulle sitta med den " snygga killen jag hade spanat in ". Jag berättade att jag tyckte han ar snygg, så de berättade de för honom. Och de kom på den ideén att han skulle göra som de brukar göra på amerikanska filmer ( Köpa något och be en servitris ge de till, tjejen / mig, och säga att det är från killen i hörnen ;) Blinken fårman inte glömm. ) Så det skulle han göra och jag ser när han går till kassan och ska köpa något, men jag dumföklarar ju honom för att han bara går fram och ite köpr något. Anledningn varför han inte köpte något var för att han hade kollat in, och han såg att jag redan hade dricka, de han tänkte köpa till mig. Så han gick tillbaka besviket. Efter det kommer Ronja  till mig och berättar det. Var inte det lesött (A) Haha. Efter ett tagdrog Fanny hem så jag sate mig hos dem i stället. Vi beslutar oss för att gå och bowlapå Harrys så det gör vi, och det slutade med att jag kom 2:a så blev riktigt nöjd, av 5 tycken så är det inte så illa. En mycke trevlig dag med mycket nytt trevlig folk så (Y) tummen upp för denna dagen.

Bilder från bowlingen.




OHH, RONJA SEXY MAMA IN HER SELF ;)♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0