ÖGONFRANSFÖRLÄGNING!

Ja, som ni vet ska Best After salongen göra örgonfransförlägning på mig ( ska vara deras modell ) Vilket kommer bli helt sjukt galet roligt!! Varför de ville ha just mig denna gången var för att jg hade så långa ögonfransar, se bilen. Så Tack Mammi & Daddii för atti födde mig :D ;)  Dock tycker jag personligen att jag inte hade sminkat mig bra där.. HAHA. Den bilden är en av de första jag la ut på bloggen, om ni går tillbaka till januari 2009 så kan ni hitta mitt långa inlägg om sminkning. Vilket är väldigt roligt att läsa, jag var faktiskt duktig på att skriva på den tiden. Det förvånar mig lite..



KAN INTE FATTA ATT JAG & PERRY SKA TILL KRETA !!!!! :D ♥ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0