HEMMA & SJUK :(

Sov ju över hos Perry igår, men fick gå hem i morse istället för att gå till skolan eftersom jag hade jätte ont i magen :( ( eller jag tog busen, orkade inte gå när jag hade så ont )Ett plus är att jag känner mig piggare nu. Men jag missade ett viktigt prov i skolan, men ska ringa min lärare sen och se om jag kan göra det på måndag så det inte går för lång tid för då kommer jag förmodligen bara skita i det. Har hunnit plocka iordning lite här hemma, och det känns jätte skönt. Perry kommer ju sen eftersom att hennes syrra ska hem till Hultsfred. Hon blev också sjuk idag.. Skulle träna idag också, boxning passet men vet inte om jag skulle klara av det, men om jag känner mig bättrei ikväll så går jag väl dit. Känns lite dumt eftersom att jag inte gick till skolan dag. Men ibland kan det ju vara så att man blir bättre efter några timmar. Men som sagt, vi får se. Btw jag & Perry fixar en skit snygg design till våran blogg Stars of Sweden . Den är sitrolig och läsa, mest för att vi umgås helatiden och de som händer oss får ni två beskrivningar på i vissa fall, vilket betyder att man kan läsa om en händelse från två olika håll vilket kan göra det helt galet roligt ibland.

SKIT BRA LÅT JAG HITTADE IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0