HELT OBESKRIVLIGT LYCKLIG!

Tänk att man kan ha ett sådant underbart liv ibland att man bara vill hoppa och skrika av lycka! :D För det första köpte mamma & jag jätte fina skidställ till mig idag för ----> JAG SKA TILL ÖSTERRIKE OCH ÅKA SKIDOR I 8 DAGAR!!  Jag ä jätte glad och spänd över detta så det inte är sant hihii... Det kommer bilder på stället vi ska til lite längre ner :)  Och för det 3:dje ska jag Parry & halva min familj åka till kreta den 9 september! :D Kan et bli bättre ? NEJ!! För det 4:de så vann jag idag på mingelkvällen hos ( BEST AFTER en skönhetssalong med allt möjlig ) ett prisentkort på 200:- så jag köpte jätte fina produkter, kolla bilder längre ner. :) Fördet 5:te så har jag börjat träna på MALKARS nu, vilket är jätte bra. Köpte ett års kort, det kommer jag verkligen använda, så ingen fara.






TACK MAMMIII
Fick lite annat också :)


 


Kommentarer
Postat av: maja och julia

hej min faster och din kusin julia !!!

sitter på fians kalas och äter mycket gott fika.

hoppas du har det bra i österike pussar och

kramar maja och julia <33333333333333333333333

2010-02-24 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0