Äntligen hemma!

Åhh är hemma nu efter en träning på malkas, tänk att jag vågade mig på afro-dans? Kan knappt tro det själv. Men det var faktiskt inte så farligt ändå. Det blir nog dess värre när jag och Perry ska våga oss på Strip Aeobic på fredag? För övrigt har det varit en underbar dag. Den har gått snabbt och det har varit roligt. Fick reda på att jag fick vg på mitt antik prov med svenska. Vilket är jätte bra, snackade med min lärare och hon sa att jag kunde få MVG om ja bara fortsatte såhär ( med tanke på att jag fått det på alla mina andra uppgifter i svenskan ). Efter att vi slutade vi 2 stack jag och Sanna till MC i 1 och en halv timma, skit roligt. Det var ett tag sedan man fick snacka med henne faktiskt, inte på de sättet som vi gjorde idag. Undertiden som vi sitter där ringer Markus mig i ett och vill att jag ska till Peking ( Kina resturang ) och äta med honom. Så jag tog bussen in och träffade honom, hängde med upp till honom ett tag. Sen kom Perry, vi stack till mig och packade en väska sen vidare till träningen. Efter det hängde jag med Markus till mc igen... för då skulle han äta. Efter det stack jag hem. Nu sitter jag ny duschad och fräsh. Har precis kollat igenom posten

BTW! Imorgon klockan 3 gör jag iordning naglarna tills fotograferingen, Gush så spännande!
Httade lite bilder på naglar som de tidigare gjort, de har även gjort naglarna på kändisen Jane från mammas pojkar om ni minns? Hon kommer ju faktiskt från den lilla orten jag kommer ifrån från början. ;)



De är jätte duktiga, och se så söta mönster de gör också ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0