Tudiluu eller vilken hälsningsfras jag nu ska välja.

Tro det eller ej men jag tittar faktiskt på en film ( som vanligt nu för tiden ) tillbaka till eden heter den. Faktiskt väldigt bra, men det är en 80´tals film om det. Idag jobbade jag för söksta gången på mitt arbete. Det gick suveränt och det vad skit kul om man får uttala sig så ;) Jag fick skära upp bröd, bre mackorna och lägga på pålägg av alla olika slag, lära mig hur man diskar " i diskmaskinen " och brygga ´kaffe och lära mig att göra kaffelatte och capucino det är svårare än man tror faktiskt. Började vid klockan 9.00 så man kan verkligen inte kalla mig morgon trött. Jag skulle jobba till klockan 11 bara men jag fortsatte till klockan 12 för dom ville ha lite extra hjälp. åhh jag ängtar redan dit, ska faktiskt jobba imorgon också, kl 15.00-17.00 sen blir det hem till Kalmar och packa. För vid 19.25 åker jag och patricia till Hultsfred. Skiiit mysigt, på Lördag blir det ROOKIE festivalen för oss. Snygga kläder ska man ha på sig då, vi ska se ut som små prinsessor. :))  hur som helst, efter att jag slutat jobba åkte jag hem. Patricia var ju fortfarande kvar hos mig. Sen åkte jag, P & mammii till lite affärer vid hansa city. Mycket trevligt.


Jag hittade värsting soffan på elgiganten. 16.900kr. Det är en "biosoffa" med läsk hållare och allt. Någon gång i mitt liv ska jag lätt köpa de. Fett nice, tänk hela familjen sitta där och ha en stor plastma tv och kolla på en super film på en fredag kväll, kan det bli mysigare nej nej....

Nu ska jag kolla klart på filmen, så hörs vi imorgon. CIAOOOOO<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0