Hemma och myyyser

Mumms vad härligt det är att vara hemma!  Tro det eller ej men är som sagt i smedby. Faktiskt väldigt skönt kan ja lova. Patricia är hos mig, vi har nött flera filmer idag. Vi är helt slöa jag vet inte vad. Och vet ni en annan sak?
NELLIE LUNDIN har fått arbete! Från och med nu jobbar jag på Holmgrens-konditori. Jo jag fick kanske skit jobbet men vadå, de blir pengar så det är gutt!



Gush va bra, är så stålt över mig själv :D Det roliga va att hon "min blivande chef" tyckte att jag hade skrivit min beskrivning på mitt CV så roligt att hon valde mig

- Egentligen så skulle jag aldrig ha velat ha en 16-åring men du verkade en så härlig tjej, det märkte man ju på det CV. Haha*
- Jo ja skrev från hjärtat (AA) MOHAHHA ;)

Så imorgon ska jag börja klockan 9 och jobba till 11. Två ynka timma, men de är mitt första test om man säger så. Om jag klarar av dom två timmarna så får jag jobbet, och det kommer jag garanterat att göra. Det kan jag lova er, om man är Nellie kan man allt. Speciellt när man jobbat inom de yrket tidigare ( sommarjobbat ) nu ska jag inte få er att tro att jag har haft ett redigt yrke, Haha. Det första jag kommer köpa av min lön är självklart de nya skorna som jag blev helt tokig i på MODE huset i Kalmar. Skit snygga och passar nästan till vad som. Vill även ha en väldigt god parfym som heter Pink Sugar. Luktar underbat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0