hejsan allihopa

Just nu packar jag en stooooooor väska som jag ska ha med mig till Hultsfred. Ja, tro det eller ej. Men jag ska faktiskt dit. Men innan ska vi till det nya modehuset som precis öppnat här i Kalmar. Kommer bli fett nice, eller vad tror ni ;) Men det blir inte till attg shoppa något förrens vi får pengarna nästa vecka. Btw, visste ni om att jag ska börja jobba. Med vad de kommer jag inte avslöja än förrens min första arbetsdag är :D Och jag är ledsen att jag ljög och sa att jag skulle få datan på tisdag. Det var de jag trodde, men enligt tre (3) är inte lördag och söndag arbetsdagar. Det tycker faktiskt jag när man beställer från en hemsida där dom nämner att man kan beställa när som helst att de har öppet dygnet runt alla dagar. Aja, hoppas ni förstår vad jag menar. Men vi hörs sen, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0