VISSTE NI ATT?

Visste ni att årets-julklapp inte är spikmattan längre, nej utan det är dvd-filmer som är det! Så nu vet man vad man ska köpa i julklapp till föräldrarna. eller? Har inte riktigt bestämt mig, men jag tror faktiskt att jag har hittat en perfekt sak till mamma, så till pappa hade det blir en riktigt bra film, får se som sagt.. Undra vad jag kommer få i julklapp. Jag vet faktiskt ingenting som jag önskar mig! Kanske ska kolla upp lite idag vad jag vill ha, för jag menar det börjar faktiskt närma sig juletid och julklapparna vill jag inte missa. Jag brukar alltid längte till jul något enormt mycket några veckorna innan julafton. Det är nog bara för att i min familj har vi det så sjukt mysigt på julafton, jag älskar stämningen och kommer sakna den oerhört mycket när jag blir äldre och inte firar julafton med min familj längre. Jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på det. Mina kusiners barn och mina barn kommer ju förmodligen knappt umgås, det är så sorgligt med tanke på att alla i min familj umgås mycket och sen om bara några år när våra familjer splittrats kommer många av våra släktingar inte ens veta att vi är släkt. jaja, det är bara lustiga tankar som jag har. Men man blir lite ledsen när man tänker på det.












Jag är med i en tävling hos http://sallysex.blogg.se/ 
Jag har chansen att vinna ett presentkort på 500:- på Ginatricot.

~Jag vill vinna eftersom jag älsklar kläder, mode är något som jag skriver mycket om på min blogg. Plus att Ginatricot säljher väldigt snygga kläder! =) ♥


Kommentarer
Postat av: evelina

lycka till ! :D

2009-11-19 @ 14:06:53
URL: http://evelinabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0