Tittar på tv och myser

Usch vad seg jag är efter en heldag i skolan! Jag kollar lite på tv och sitter uppdaterad på datan (A) jag kollar på Förkväll. Det är rätt bra faktiskt det är så blandade ämnen osv, den handlar om allting typ! fick ett jätte gulligt tips

Foto: Matilda Ekström/Titan/TV4
En blomma - Du är mitt allt.
Två blommor - Låt oss resa bort tillsammans.
Tre blommor - När får jag träffa dig igen?
Fyra blommor - Jag ser upp till dig och är dig tacksam.
Fem blommor - Jag gör vad som helst för dig.
Sex blommor - Jag tvivlar på ditt ord.
Sju blommor - Jag älskar dig.
Åtta blommor - Jag förblir dig trogen intill döden.
Nio blommor - Jag vill vara ensam med dig.
Tio blommor - Vill du gifta dig med mig?


 Har även kollar lite på internet om olika bloggar och så vidare hittade lite tipps från den stora bloggerskan KENZA. Hon har gett lite bloggartipps tänkte lägga ut dom :)

 


1. Uppdatera flitigt.

Om man tycker om en blogg går man in ganska ofta. Då vill man som läsare att det ska finnas något nytt varje gång.

2. Ha mycket bilder.
Det kan bli långtråkigt att bara läsa massa text.

3. Var snäll och ödmjuk.
Ingen vill i längden läsa en blogg som är elak.

4. Sprid din bloggadress.
Lägg ut den på Facebook. Kommentera andras bloggar, men kommentera bloggarens inlägg. Om jag har skrivit om att jag mår dåligt en dag och någon har skrivit en kommentar där det står "Läs min blogg", så framstår den personen som väldigt desperat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0