skolan

Ja nu är det skola då. Fy vad tråkigt, jag som hade börjat vänja mig med lov och att vara ledig. Har ju som sagt bara chillat hela lovet vi ( jag & Patricia ) har säkert nött en 20 tal filmer asså. Sjukt gutt att för en gångs skull bara tagit det lungt på ett lov, men som sagt det är tråkigt nu när det är slut. Just nu har vi data kunskap, Jätte kul verkligen... Vi skulle ha haft prov idag egentligen men eftersom att vi har väldens bästa datakunskapslärare Lasse så slipper vi det. Hihi. Asss fint ju ;). 


En annan sak som jag tänkt på. Vi fyllde i en lapp om vi skulle ta svininfluensan-sprutan och det sa jag ja till. Jag menar jag har absolut ingen lust att drabbas av det. men det var flera veckor sedan vi fyllde i den lappen och jag har fortfarand einte fått sprutan. Ska jag behöva ta den när jag redan har drabbats då eller ?  Eftersom om vi väntar längre kommer jag säkert göra de, ska alltid ha oturen haha ;) Jag är inte rädd för sprutor men jag är rädd för att bli sjuk, eftersom att min moster blev jätte sjuk efter att hon tog den. Tråkigt, men det är ju värt det! När jag var mindre fick jag ta många sprutor för jag fick diamanter i njurarna ( det kallas diamanter ) och då fick jag nesselutslag. Läkarna sa att jag skulle få leva med det hela livet, men så fick vi ett tipps om att gå till en homopat och det gjorde vi. Jag fick läkemedel och blev frisk redan på kvällen (Y) underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0