Skolan

Sitter i skolan men känner mig sjukt trött och nere idag. Får nog åka hem efter matte provet, eller så åker man hem nu innan eftersom att jag kanske får black out nu när jag är så snorfylld i hjärnan ( haha skämta ) ;) Idag hade vi tydligen sovmorgon i 20 minuter, jaa då hade vi börjat 9 istället för 20 i. Surt jag som hade så svart att gå upp i morse. Jag satte klockan på 20 över 7 och efter det vaknade jag av timer 2 gånger, då blev jag irriterad och stängde av. Sen vaknade jag 08.08 och då var jag tvungen att gå upp, men som vanligt hann jag :)) är man bäst än bäst eller, jupp det är man. Vi hade iallafall mediakunskap och gjorde klart vår löpsedel vi började med igår, lätt var vår snyggast,  det tycker iallafall vi. Kolla själv erkänn att den ser äkta ut ;P



Om ni inte lägger märke till bilden vi har på löpsedeln är den vädligt äcklig. Jag fattade inte det i början, men konstigt jag som är så trög. jag frågade Micka ( vår lärare ) och han berättade att reklamen kunde vara fejk, men man vet inte? Nästan bud på att ringa Ipren och fråga ;) Men annars är reklamen rätt rolig, men jag tycker fortfarande att den är konstig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0