SKA DET HÄR BLI MITT NYA HEM?

Jaha nu har mamma och pappa funderingar på att flytta till ett hus i Smedby, vi bor redan i Smedby ( eller dom ). Jag som trodde att dom ville bo med mig inne i stan. Det possetiva är väl att jag får eget mitt inne i citybland alla affärer o så ;) men det negativa är att jag inte får bo hos mina föräldrar, jag tycker faktiskt att det är väldigt mysigt. Det roliga är att det huset som är tillsalu bor min kompis i så, nu fick man reda på att han ska flytta då ja. Men det gör ju inget om dom gör det, då får ju vi de :P och det gillar vi för det finns utepool, bubbelbad, bastu os.v jätte fint hus. mamma har lurat med mig på husvisning klockan ett på Söndag, kommer jag orka det är frågan, men det ska vi nog ordna.

bilder kommer imorgon, skrev ett inlägg men det försvann så orkade inte göra om allt nu i natt.

Nattiii sötnosar <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0