Sitter framför tv:n

Nu har jag precis kollat på Mammas pojkar, ohh fy va bra de är!! Jag änskar jag vore där Tim är så himlans snygg ingen som håller med? Efter det ( nu ) så kollar jag på Glee. Faktiskt första gången och det är ju faktiskt riktigt bra, det är kul att det finns så mycket roliga program nu på tv. Det var ju det jag saknade. Förrästen är det någon rolig ikväll? Jag är lite trött på att se walt disney filmer nu och vill se någon serriös och spännande.  Pratade nyss med Patricia, hon & Agnes är ju på köningen. Åh vad det gör mig sårad att jag inte kan vara med. Jag har verkligen längtat till denna dagen så blir man sjuk, Näe fy varför ska alltid jag ha den oturen, P.A.L.L.A!! Stagg skulle precis komma, men Patricia ringde direkt efter och berättade att dom sög. Så det kändes skönt. Tummen upp för det! Ska se om jag kan fixa en biljett även om jag inte köar, men hallå? Man kan ju inte köa om man är sjuk, isåfall är dom ju dumma om dom tror det :P Men Mamma & jag har snackat och vi ska fixa det här sa vi. För övrigt känner jag mig lite bättre, har inte lika hög feber nu, men nu har jag ju ändå tryckt i mig tablettet. Undra hur jag känner mig imorgon, jag vet iallafall att jag ska skriva en uppsats om dagstidningens historia imorgon. Önska mig lycka till, för jag HATAR att plugga =)


Kolla vad trött jag ser ut! Kommentera vad ni tycker om min nya mössa, visst är den myspys?


Kommentarer
Postat av: LINN

Gud vilken härlig mössa!

2009-11-19 @ 22:39:06
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0