Sista lektionen

Åhh, fy var gutt med sista lektionen nu. Sitter och letar musik på datan. Kollar på shakira med did it again. SKIT bra! Här har nu ett live uppträde hos the x factor 2009.



Har bestämt mig att jag och Patricia ska till stan sen och kolla lite juklappar SEN åker jag aknske till smedby ikväll, det låter som en bra ide eller hur :). By the way, alla som blir medlem på www.videfy.me kan tävla om Madonnas alla album genom att lägga upp en video på sig själv när man sjunger till någon utav hennes låtar och gör ett uppträdande till kanske?  Visst låter det intressant :P lätt att jag ska göra en, snacka om att ni kommer skratta åt den videon då ;) men vad säger ni, det är väl bara bra att våga bjuda på sig själv. Tycker iallafall jag hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0